2015. november 24., kedd

Bonnie Holmes - Szereplők/Fülszöveg

(Figyelem! A főszereplők képeit nem muszáj figyelembe venni, ha nem tetszik, úgy képzelitek el ahogy akarjátok, ezért írtam le kb. hogy néznek ki.)



Szereplők ismertetése:



Főszereplő (aki meséli a történetet): Bonnie Holmes
Lakhely: Jacksonville, Florida, Egyesült Államok

Jellemzők:

Életkor: 16
Haj: sötétbarna, hosszú
Alkat: vékony, sportos, heves természetű
Szereti: tánc, igazság, állatok, a mini yorkija
Néhány rokon: 
Húga – Ebby (13 éves)
Kisöccse – Fred (7 éves)
Anya - Loren (Mrs. Holmes)
Apa - Richard (Mr. Holmes)




Főszereplő legjobb barátnője: Camille Parker
Lakhely: Jacksonville, Florida, Egyesült Államok

Jellemzők:

Életkor: 16
Haj: szőke, egyenes, vállig érő
Alkat: vékony, nem túl sportos, félénk, de nagyhangú
Szereti: éneklés, divat, cicája
Néhány rokon: 
Báty – Denny (17 éves)
Kisöccse – Christopher (8 éves)
Anya - Anne (Mrs. Parker)
Apa - Dave (Mr. Parker)




Főszereplő fiú: Darren Lewis
Lakhely: Változó

Jellemzők:

Életkor: 17
Haj: felül hosszabb, sötétbarna, hátrafésült
Alkat: vékony, izmos, magas, titokzatos
Szereti: titkolózás, mások meglepése, állatok
Néhány rokon:
Bácsikája – Stephen (Mr. Stephen – más neve nem ismert)


Fontosabb mellékszereplők:
Cassandra Sparks – 17 éves, Bonnieékat utálja, ellenséges
Emily és Diána – 17 évesek, Cassandra barátnői, ellenségesek
Stanley Snitz – a Carreau egyikvezetője
Thomas Edison – Bonnie osztályfőnöke
Shain Emerson – 17 éves, Bonnie jó barátja, okos
James Hamilton – 17 éves, Camille fiúja
Sarah Smith - 13 éves, Ebby legjobb barátnője, nem olyan, amilyennek látszik
Olga Barnes – Igazgatónő
Morgan – Iskolanővér

(Más mellékszereplők várhatók a történet során, de őket nem írom le, mert csak egy ideig lesznek benne.)


Fülszöveg


...ne tegyék ezt... nem fognak előrébb jutni... nem éri meg... ne Őt... engedjék el a többieket...
Csak ezek a gondolatok jártak a fejemben, miközben a kísérleti "ágyon" feküdtem összevagdosva. Másra nem voltam képes gondolni.
Nem látod jól a dolgokat szívem... Ha ez az ára annak, hogy egy felsőbbrendű fajt teremtsünk, akkor igenis megéri.
És most figyelj...  
Hajolt hozzám közelebb, miközben a fájdalomtól már nem láttam semmit.
Te fogsz segíteni abban..., hogy megöljük a kis barátodat..., és mi előrébb jussunk... Csak te tudsz nekünk segíteni... Neked elég nagy hozzá az erőd... A többiek belehalnának, mielőtt a célhoz érnénk. De persze az sem garantált, hogy Te túléled...
 Súgta a fülembe kíméletlen lassúsággal, és artikulálással.
Tudod Ő kivételes eset... Más mint a többi... Mintha nem is mi teremtettük volna.
És éppen ezért kell "különleges" kísérleteket végeznünk rajta a Te segítségeddel.
Verejtékben úszva ébredtem föl az ágyamban. Csak álmodtam. Illetve nem csak álmodtam. 
A testem tiszta vér volt az álmomban rajtam ejtett vágások miatt, az egész ágyam piros volt, és nehéz volt megállni, hogy ne ordítsak fel fájdalmamban. 
Hogy hogyan kerültem ebbe a helyzetbe 16 éves lány létemre?
Úgy, hogy nem vagyok ember.
Ezt pedig Ők művelték velünk.
És ha elérik a céljukat, a játszmának vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése