2017. április 5., szerda

Helyzetjelentés...

Sziasztok!
Nem tudom, hányan emlékeznek még egyáltalán erre a blogra, de az a helyzet, hogy tudom, nagyon elhanyagoltam a blogom, és rohadt régen írtam. Ez részben azért van, mert nem volt időm, mert rengeteg minden változott az elmúlt hosszú időszakban, részben pedig azért, mert amikor lett volna időm, nem volt hozzá energiám, hogy nekiálljak, és nem fogok muszályból írni, ha kell kihagyok sok hónapot, de az írást azért csinálom, mert szeretem, és akkor csinálom, amikor jól esik. Szóval. A jelenlegi helyzet az, hogy elsősorban mindenkinek ajánlom figyelmébe, hogy más az e-mail címem, így ha bármit írtatok azóta, hogy nem írtam a blogra, azt nem láttam, szóval ha még aktuális számotokra, kérlek írjátok meg az új e-mailemre.
A történetekkel kapcsolatban pedig. Sajnos most sincsen több időm, és valószínűleg nyáron sem lesz olyan sok, mint tavaly volt, de igyekszem a történeteket folytatni, ahogy időm engedi. Sosem felejtkeztem el a blogjaimról (van egy kritikás is, ott is olvashatok majd egy kisregényt), csak egyszerűen nem volt hozzájuk energiám, és egy másik "korszakom" (ha lehet így fogalmazni) volt az elmúlt időszakban. Mint látjátok, jelenleg szüneteltetem a blogot addig, amíg úgy nem gondolom, hogy elég időt/energiát tudok rá szánni. Bevallom, olyan régen néztem fel a bloggerre, hogy pár dologba igen csak vissza kell majd rázódnom. Igazából csak ennyit szerettem volna kiírni magamból. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése