2015. december 26., szombat

Bonnie Holmes 1. Kezdet/7.





Reggel, mikor felkeltem, nem akartam gondolkozni a tegnapon. Egyszerűen túl bonyolult, és álomszerű volt. A másik meg, hogy nem is volt rá időm. Mert, hogy egy dolog, hogy a ház be van rendezve, de ezen kívül akad még egy csomó más teendő. Például a Szaraszvati-ban nemsokára indul a féléves felvételi (mert ott nem csak év elején van, hanem félévkor is), és arra is folytatnom kellene a készülést, és még a jelentkezési lapot is ki kell töltenem. Anya szerint még körbe kéne járni, és bemutatkozni, legalább a közeli szomszédoknak, és még házavató party-t is akar szervezni. Hurrá. Ja és még el akartam menni, vásárolni, mert hát khm… a ruhatáramra enyhén, nagyon ráfér a frissítés. És a hajamnak sem ártana ugyan ez. Szóval most igyekeztem elfelejteni a természetfeletti problémáimat, és a hétköznapiakra koncentrálni. Amik a normális, velem egykorú tiniknek vannak. Bárcsak nekem is csak ezek lennének…
  Na de akkor kezdődött is az őrült nap. Azzal kezdtem, hogy anyával, és Ebbyvel elmentem vásárolni, és mindenfélét összevettünk. Anyu a hűtőt töltötte fel, mi pedig a húgommal a ruhatárunkat cseréltük le. Ezután, beugrottam a fodrászhoz (addig anyu Ebbyvel vásárolt még pár dolgot a lakásba), hogy vágjon a hajam végéből, és tegyen bele vörös melírokat. Meg kell mondanom, igazán elégedett voltam az eredménnyel.
  Hatalmas csomagokkal érkeztünk végül haza délután, és már apu is otthon volt. Ő a munkaügyben egyeztetett, és persze Fred is vele kellett, hogy menjen. Míg a szülők beszerelték a maradék dolgot a házban, addig én rendet raktam a szobámban, és selejteztem. Szerencsére volt két mosógépünk, és nehezen, de befértek a ruháim a gépekbe. Igen, megint közelharcot vívtunk érte Ebbyvel, de mivel én akartam előbb, ezért én nyertem.
  És még mindig nem volt vége a napnak. Merthogy, a Szaraszvatiban, a felvételi három részből állt. Az elsőben ki kellett tölteni egy felvételi lapot, meg hozzá kellett csatolni eredményeket. Ha ezt elég jónak találták, akkor kaptál értesítőt, és behívtak elbeszélgetni veled. Ha ez is tetszett nekik, akkor pedig jöhetett a gyakorlati része. Ha a zenés részére jelentkeztél, egy dalt kellett énekelned, minimum két hangszeren játszva. Ha pedig a táncos részére jelentkeztél, akkor egy minimum 3 perces sort kellett lenyomnod, és legalább három stílust kellett belevinned. Na. Az utóbbit kellett nekem megcsinálni. A sor már meg is volt, már csak azon múlott, hogy jónak találják-e a jelentkezési lapom, és jól fog-e sikerülni az elbeszélgetés. A lapot két nap múlva legkésőbb le kell adni, úgyhogy ma letöltöttem, és ki is lett töltve. Vagy ötmilliószor átnéztem, hogy minden tökéletes-e, már a hajamat téptem a végére, és kívülről fújtam a nap végére az összes kérdést, amit a lap feltett. Végül bepakoltam a táskámba, és már csak arra várt, hogy holnap elvigyem.
  Már éppen ledőltem volna nyugodtan, hogy mindennel kész vagyok, amikor egyszer csak rám tört egy megmagyarázhatatlanul furcsa, és ismerős érzés! Még szerencse, hogy a szobám ajtaja csukva volt, mert ez az érzés erősebb volt, mint amikor utoljára éreztem, és hangosan felnyögtem. Hirtelen elkezdtem rángatózni, és nagyon megijedtem, mert ilyen még nem volt sosem. Sikítani akartam, de nem tudtam, mert nem jött ki hang a számon. Megint felragyogtam zölden, de ezúttal el is emelkedtem az ágytól! Már kaptam volna valami után, hogy el ne szálljak, de csak egy pontig emelkedtem. Nem értem, mi történik velem! De már nem is volt időm ezen gondolkozni, mert a szememmel már nem láttam a szobát. Hanem valami nagyon ismerős, és zajos helyet láttam. A repülőteret! Olyan gyorsasággal jöttek az emlékek, hogy alig kaptam levegőt. Láttam Fredet, amint majdnem elsodorja a repülő, láttam a kórházat, a fura csöveket bennem, a nagyon nem szimpi nővéreket, megint hallottam a beszélgetésfoszlányokat, láttam a családom megint zombiként, és végül láttam, ahogy hazaértünk. És itt vége lett, hirtelen levegőt is kaptam, megszűnt a zöld fény, ami belőlem jött, és visszazuhantam az ágyra. Azonnal köhögni kezdtem, és a tegnap már nem csak egy álomnak tűnt, hanem tényleg olyan volt, mintha megtörtént volna. Mert meg is történt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése